Феміністська реклама Reebok викликала бурхливу реакцію в соцмережах

Бренд спортивного одягу Reebok представив нову рекламну кампанію під хештегом #нивкакие рамки. Постери повинні були розвіяти міфи про чоловічих і жіночих стереотипах. Як героїнь проекту компанія вибрала Заліни Маршелункову (автора телеграм-каналу «Жіноча влада»), Юстыну Грачык (бійця ММА), Анжеліку Пиляеву (чемпіонку Європи зі спортивної боротьби) і Ізабель Магкоеву (кандидатку в майстри спорту з боксу). Дівчата поділилися своїми історіями про стереотипи, з якими вони стикалися.

Одним із гасел стало «Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя». Саме ця фраза викликала ажіотаж у користувачів Мережі — одні назвали рекламу антифеминистской і розкритикували бренд, а інші вирішили випустити свої гасла на цю тему. Деякі коментатори позитивно оцінили нову рекламу і назвали це «проривом для Росії».

Зараз фото з цієї фрази видалено з аккаунта бренду.

В основному тренд підхопили інші великі компанії, які почали робити собі подібну рекламу. Користувачі соціальних мереж теж не залишилися осторонь і писали не тільки свою думку, але і жарти на тему фемінізму.

Читайте також