Mercedes-Benz Fashion Week Russia — двічі фіналіст престижних премій в області PR і комунікацій

Фото: партнерський матеріал

На сайті європейської премії European Excellence Awards опублікований шорт-лист, в який потрапило найбільше московське fashion-захід — Mercedes-Benz Fashion Week Russia. В цьому році в конкурсі прийняли участь більше 3000 проектів.

Нагадаємо, що в серпні 2018 року Mercedes-Benz Fashion Week Russia стала також фіналістом міжнародної премії Campaign Event Awards.

Крім російської Тижня моди Mercedes-Benz Fashion Week Russia в шорт-листі European Excellence Awards — Google, Facebook, MasterCard, Microsoft Europe, Coca-Cola, PepsiCo, Philips, Procter & Gamble, Samsung Electronics Nordic, IKEA, Virgin Atlantic & Virgin Holidays, Adidas, BURGER KING і інші. Нагородження відбудеться 6 грудня в Дубліні.

партнерський матеріал

Mercedes-Benz Fashion Week Russia в Москві — найбільша Тиждень моди у Східній Європі та Азії. Проходить 2 рази на рік, у березні та жовтні, починаючи з 2000 року. Більше 100 російських і зарубіжних дизайнерів кожен сезон представляють свої колекції на подіумах MBFW Russia в «Манежі». Понад 50 тисяч людей відвідують MBFW Russia кожен сезон. Її регулярно висвітлюють видання з США, Великобританії, Німеччини, Італії, Франції, Кореї та Японії. Організатором Mercedes-Benz Fashion Week Russia протягом 18 років є Artefact, захід проходить за комунікаційної підтримки найбільшого комунікаційного агентства SPN Communications.

European Excellence Awards — найпрестижніша премія в галузі PR і комунікацій в Європі. Присуджується з 2007 року.

Титульний партнер Тижня моди Mercedes-Benz.

За подіями на подіумах Mercedes-Benz Fashion Week Russia можна стежити з будь-якої точки світу за допомогою прямої трансляції на сайті.

Читайте також