Чому спортсмени рекламують Джанг-фуд
Різне

Чому спортсмени рекламують Джанг-фуд

Олімпійські ігри підійшли до кінця , спортсмени святкують свої перемоги , іноді навіть надмірними порціями алкоголю. Але , якщо бурхливі вечірки після Олімпіади можна спостерігати лише в жовтій пресі , то рекламу , в якій знімаються засвітилися і популярні зірки спорту ми бачимо щодня.

Чому спортсмени рекламують Джанг-фуд

Чому спортсмени рекламують і просувають відверто некорисно їжу , Джанг -фуд , висококалорійні газовані напої , якщо при підготовці до змагань вони не торкаються до подібної їжі , а часто і зовсім відмовляють собі в чіпсах і колі протягом всієї кар’єри ?

Ми вже спостерігали російського футболіста Андрія Аршавіна жує чіпси ,

знаменитого футболіста Девіда Бекхема в рекламі мережі швидкого харчування ,

навіть китайські спортсмени потрапили в рекламу Кока -Коли перед Олімпіадою в Пекіні.

Не встигли закінчитися Олімпійські ігри в Лондоні, як на коробках пластівців з’явилися американські гімнастки , що стали чемпіонками в командних змаганнях.

Адже вже не секрет , що подібний солодкий продукт прирівнюється до шкідливих продуктів для ранкового дитячого харчування. Корнфлекс високий за змістом цукру і за глікемічним індексом , що з роками призводить до діабету і проблем із зайвою вагою у дітей.

Абсолютно ясно , що комерційні інтереси високі, адже в тій же Америці під час трансляції змагань жіночого спортивного гімнастики зашкалювали рейтинги показів . І хоча самі спортсмени в інтерв’ю після олімпійських змагань зізнавалися, що тепер вони мріють про піцу , бургери , калорійних коктейлях з мереж фаст -фуду , все-таки мають бути якісь обмеження в можливості рекламувати не корисні продукти найшвидшими , сильними людьми з усього світу . Інакше, як можна відмовити дитині в такій їжі , якщо його кумири жують і ковтають всю цю гидоту .

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *