Тренди, які залишаться з нами наступному році

Фото: depositphotos.com

Не поспішайте розлучатися з актуальними речами.

Велосипедки

Цей рік у моді запам’ятається тим, що багато дизайнери взяли курс на комфортну і дійсно практичний одяг. Тому спортивні речі були включені в більшість колекцій (навіть самих консервативних мастодонтів люкса). Особливо полюбилися модникам велосипедки різної довжини, які можна носити як самостійний предмет, так і в поєднанні з сукнями, спідницями, туніками і шортами. Комерційну перспективу подібної речі оцінили навіть Chanel, показавши у своїй весняно-літньої колекції. Як не дивно, але велосипедки відмінно поєднуються з класичним кардіганом, схожим на твідовий жакет.

Тай-дай

Техніка тай-дай не змогла міцно закріпитися в гардеробах в цьому році, а тому дизайнери дають їй ще один шанс. Причому, судячи з минулих восени показів, більшість брендів вирішили, що такий спосіб прикрашати речі виглядає цікаво і зовсім нестаромодно. Дійсно, варто забути про кислотних розлученнях, які характерні для нарядів хіпі 60-х, і поступитися місцем більш цікавим поєднанням відтінків — іржі, пилу, фуксії та інших. Приклади можна побачити у N°21, Calvin Klein, Prada, Stella McCartney і MSGM.

Об’ємні плечі

Якщо ви ще не переконалися, що 80-ті остаточно захопили свідомість дизайнерів, то вже весняно-літні покази 2019 повинні стати вирішальним аргументом. Улюблений прийом, від якого вони точно не збираються відмовлятися, — це об’ємні плечі. Причому у всього — джемперів, жилетів, суконь, топів і пальто. Хіба що вбрання стали більш стриманими: великі плечі можуть бути у ретрофутуристичного пальто, як показали Balenciaga, у рокерських куртки, як в моделі Alexander Wang, а також у суворого жакета, який впишеться в будь-який офісний гардероб.

Прозорі тканини

Одна з найбільш екстремальних тенденцій, яка, здавалося б, могла і не прижитися. Однак прозорі тканини полюбилися стритстайлерам, зіркам Instagram і просто знаменитостей. Особливо тим, кому нема чого соромитися: Кендалл Дженнер, сестрам Хадід і іншим инфлюэнсерам. Чи варто говорити, що секс — найкращий двигун продажів, а тому любов популярних персон навіть до самим відвертим вбранням підвищує попит на одяг брендів в цілому. Залишається сподіватися, що дизайнери все ж переслідують більше естетичні цілі, ніж комерційні.

Монохром

Монохромні образи не сходять з подіумів, хоча здаються не самими практичними для повсякденного застосування. З іншого боку, не обов’язково вибирати саме яскраві поєднання — білі, ніжно-рожеві, блакитні, бежеві і коричневі виглядають не менш ефектно. Хоча Вікторія Бекхем не соромиться привертати до себе увагу самими барвистими тотал-луками: червоним, гірчичним, зеленим та іншими.

Анималистичный принт

Як би вам не набрид леопард, тигр, пітон, зебра та інші представники фауни, дизайнери все одно вважають анималистичный принт самим комерційно успішним. Складно назвати хоча б одну Тиждень моди, на якій би всього пара-трійка брендів вибрали цей “дикий” візерунок. Відмінність наступного весняно-літнього сезону в тому, що багато дизайнери пропонують носити подібні принти в незвичайних кольорах — жовтому, неоновому, зеленому, оранжевому і інших.

Читайте також